вівторок, 4 листопада 2025 р.

Гра - це праця, гра - це навчання

Понад усе діти люблять ігри! Це захопливо, цікаво та пізнавально! До того ж, відповідно до особливостей психо-емоційного розвитку, для дітей молодших класів гра –  спосіб пізнання навколишнього світу. Гра в навчанні — це спосіб зробити серйозну роботу цікавою. Гра розвиває психологічну гнучкість, розкутість, комунікабельність, емоційно-вольовий вплив. Через гру діти пізнають світ, знайомляться з важливими поняттями, які їм знадобляться в майбутньому. Отже, ігри  у 1 класі – це не просто забавки, їх ми використовуємо як інструмент для досягнення конкретних цілей: згуртування учнів класу, пояснення нового навчального матеріалу у невимушеній формі, виховання взаємоповаги один до одного, робота в парі, в групі тощо. Гра в навчальній  діяльності  сприяє гармонічному розвитку дитини: психічних процесів, мовлення, особистих рис, інтелекту. Створення ігрових ситуацій в освітньому процесі підвищує інтерес до навчання, вносить різноманітність, емоційне забарвлення, знімає втому, розвиває кмітливість і спостережливість. Гра приносить радість дітям. Навчання теж повинне бути радісним. Тому природно не відривати першокласників від гри, а навчати їх на перших порах через гру. Отже, гра у навчальному процесі створює мотивацію, близьку до природної, збуджує інтерес, підвищує рівень навчальної праці, розвиває комунікативні навички. Порівняно з іншими формами навчання й виховання, перевага гри полягає в тім, що вона досягає своєї мети непомітно для вихованців, тобто не потребує ніяких способів насильства над особистістю дитини.





























Немає коментарів:

Дописати коментар