Найбільшої уваги в Новій українській школі треба приділяти психологічному комфорту учнів та учениць. Я використовую інтерактивні вправи на уроках для розвитку мотиваційної сфери в молодших школярів і для підвищення рівня пізнавальної активності. Вони активізують учнів та завжди їм подобаються. Однією з таких вправ є - «Крісло автора». Вона допомагає дітям у формуванні лідерських якостей у колективі та активному розвитку, несе в собі реалізацію підвищення самооцінки учнів. Організація роботи в тому, що: вчитель поступається місцем педагога у класі на користь учня, який іде виголошувати доповідь (реферат, замітку та ін.). Учень, перебуваючи на місці вчителя, відчуває себе достойним високої посади. Це підвищує не тільки самооцінку, а й бажання покращувати свої знання. Зазвичай використовую під час перевірки домашніх завдань або на етапі застосування знань. А сьогодні цю вправу провели під час ранкової зустрічі. Діти за бажанням розповідали, як розпочався їхній ранок, що цікавого бачили дорогою до школи, ділилися своїми планами на день.
Немає коментарів:
Дописати коментар