Дітям треба змалку розповідати про минуле, про наших предків, про те, як вони жили, щоб дитина відчула себе частиною довгого-предовгого ланцюжка поколінь, який почався дуже давно і ніколи не скінчиться. Кожна людина - нащадок багатьох людей, що жили до неї. Де вони жили, як, чому раділи, чим захоплювалися, над чим сумували, як проводили свій вільний час - все це дуже цікаво. До того ж людина, що не знає свого історичного коріння, не може вважатися культурною. Уміння вчитися - це ще одна навичка, яка стане в пригоді кожній людині. Адже у світі, який швидко змінюється, потрібно не відставати, а значить - уміти самостійно навчатись. Саме навчання в НУШ побудоване на дослідженнях, діти навчаються, граючись. Учні та учениці 3-А класу під час вивчення теми: "Між минулим і майбутнім" на уроках я досліджую світ ознайомилися із професіями археолога та палеонтолога, з рисами характеру, які потрібні для цих професій. Діти спробували себе в ролі археологів та запам′ятали головне правило, яке необхідне під час розкопок: працювати треба
дуже обережно, бо речі старовинні й будь-який необережний рух може завдати їм шкоди, зруйнувати. А ще дізналися, що палеонтологи - науковці, які вивчають викопні рештки рослин і тварин давнього минулого. Досліджують скам′янілі сліди тварин й інші свідчення їх існування. Наші юні дослідники зробили зліпки з пластиліну, нанесли на нього малюнки, надписи, а потім, обмінявшись з товаришем, намагалися зрозуміти, що ж на тому зліпку? Висували різні гіпотези. Було складно зрозуміти та прочитати. Тому зробили висновок, що професія пелеонтолога необхідна, корисна і важка.
Немає коментарів:
Дописати коментар